♥ Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer.

Hoppar över en dag.. vem fan bryr sig om vad jag hade för skor idag ? (haha hade mina uggs och reebook för er som måste veta)

Ska i allafall skriva det jag önskar att jag gjorde mer!
Är faktiskt egentligen inget specielt.. lite småsaker. Eller på ett sätt är det stora saker, beror på hur man ser det haha. Vill nni veta är det ju faktiskt bara att läsa!




Jag önskar inte att jag var i skolan mer, men att jag brydde mig om skolan mer. Just nu orkar jag ingenting. Jga har gjort ungefär 2 spanska läxor sen jag började 7an likadant med engelskan. Även att jag har rätt bra betyg så kan jag ha väldigt mycket bättre! Eftersom jag ''har'' mvg i ungefär 6 ämnen men bara nästan och det där nästan är bara för att jag inte gör mina läxor/bryr mig om att lämna in saker osv osvNi förstår vad jag menar.. Orkar inte skriva mer om skolan *haha* Blir lite depp av att tänka på skolan när det är lov ;)




Tränade! Det önskar jag verkligen att jag gjorde mer ! Känner mig jättetjock , jag äter ju hur mycket godis som helst osvosv + att jag bara tränar 1 gång i veckan. och att jag åt mycket bättre, är ju superenkelt att ändra på men ändå... *haha*
jag tänker absolut börja träna mycket igen ! Var faktiskr rätt vältränad i somras, när jag tränade fotboll 24/7 (vilket jag verkligen inte gör längre!) så tänker träna rätt mycket, och inte äta godis osv nu ett tag. Vem vill inte ha en snygg, vältränad kropp liksom!?


Det är väl typ det jag önskar att jag gjorde mer ! Det är mer, mindre saker också... men orkar inte skriva 'höhö* är lite för trött för det ... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback