Vissa är bara efter, enligt mig.

Jag har tänkt på en sak, länge faktiskt. Eller tänkt och tänkt men ah...skit samma ni fattar !
men hursomhelst är den saken att vissa ät väldigt, väldigt mycket efter. på en massa olika sätt. Nu kommer det bli en massa snack om det här, jag har skrvit det 1000 gånger innan och blabla och det fattar jag själv osv osv. Och ja ! jag bryr mig! jag bryr mig som fan vad andra tycker. Men jag säger i allafall vad jag tycker så jaja...

hursomhelst.. det finn så otroligt många människor som ska klaga och säga negativa saker om de som råkar bry sig om sig själva. (Jag vet, jag gör också det ibland... ) men i allafall. Jag fattar inte varför det blir så himla stor grej av det. Typ sånt där med löshår, smink, kldäer osv. sånt där som de flesta normala tjejer bryr sig om!
det där med att de flesta, det lyckas väldigt många tydligen glömma bort. dom glömmer tydligen att tänka på sig själva, att dom är ungefär likadana. bara att dom har för dålig självkänsla för att fatta att dom är exakt lika mycket sk fjortis som den dom precis sa något negativt om.

 

det jag egentligen försöker säga är att alla är på sätt och vis lika. (jag snackar om tjejer, inte killar) I allafall när det har med smink, osv att göra. Alla bryr sig bara olika mycket om det. Jag menar, tex jag. jag vill liksom bli stylist. Ska jag bli kallad fjortis för något jag tycker är kul att hålla på med? bara för att jag sminkar mig, mer och oftare? det är fel, så otroligt jävla fel ! + att ingen tänker på att t ex de flesta kändisarna har t ex löshår och väldigt mycket smink. är det någon som kallar dom fjortisar osv? nej såklart inte. dom är ju kända. så det är inte samma sak. - jag är inte så dum så jag inte fattar att det är det ni kommer säga. men jag bryr mig ärligt talat inte. jag försöker bara få er att fatta.



Jag är bara så trött på allt det här. jag får höra sånt hela tiden. Och jag tycker inte det är så farligt. men när till och med mina kompisar säger sånt, då är det liksom för mycket. (var länge sen någon sa något men ni fattar) det räcker liksom med att någon som jag vet vem det är säger något, som känner mig. som liskom har träffat mig oh vet lite hur jag är som person i allafall. då är det inte alls kul. att få en kommentar på facebook, bloggen eller bilddagboken är inte så farligt. jag har vant mig. Jag har fått väääldigt många negativa kommentarer som får mig att må rätt dålig faktiskt. öven att jag egentligen inte bryr mig. så är det klart att det känns. jag säger att jag inte tar åt mig, och det gör jag inte. inte mycket, men lite. Eller, ibland tar jag åt mig alldeles för mycket,

dom gångerna jag får för mig att ta bort bloggen osv. Det är tillfälligt. som nu  te x. jag har inte alls lust att lägga tid på bloggen och det ända jag får tillbaka är negativa saker. Mina kompisar driver med allt jag skriver. det är jävligt jobbigt efter ett tag. Jag fösöker att skriva liteseriöst i allafall. men ändå ändra alla det till ''fjortisspråk'' och bara driver med mig.  jag fattar ju att dom bara skämtar, och det är kul. ibland. men inte alltid. och det är av den anledningen jag inte orkar ha kvar den egentligen. men jag tycker det är kul... det är rätt bra tidsfördriv... men skit samma nu orkar jag inte skriva mer.

sådär, okej. eftersom jag ändå inte har något vettigt att skriva så får det bli ett sånt här inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du har så jävla rätt!

känner samma sak, sluta inte blogga du är en förebild för flera stycken.

2011-01-26 @ 22:32:29
URL: http://cc

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback