svar på några frågor

Jag har fått några frågor som jag tänkte svara på.
Dock inte alla. Jag svarar på 10 st nu.


1. ebbas dagbok
Vem har gjort din superfina design?:)
svar:
Jag har gjort den själv :)



2. my :)
vad heter du, i efternamn? ;D
elr vad heter du på bdb? :)
svar:
Jag heter Johanna Hadarson ! :) Lägg inte till mig som vän på bdb, jag accepterar inte ändå. Lägg till på Facebook (johanna hadarson) där accepterar jag alla! 



3. Andréa Enström
Från vilken sida får du din reklam ? Jag är själv medlem på frossle.com ,men har inte hittat ellos, nelly etc där ! Svara genom en kommentar på min blogg så jag ser, ahha , tack på förhand
svar:
All min reklam (förutom bloggerfly) är kopplad till tradedoubler.com !


4. alexandra
hur många besökare har du per dag? :D
älskar din blogg ! =)
svar:
det är mellan 100-400 varje dag ! Det är jätteolika beroende på hur mycket jag uppdaterar. Ibland är det inte ens över 100.

Som ni ser är det jättestor skillnad från dag till dag.


5.emma
hur har du gjort dom där genomskinliga raderna i din header?
svar:
På picnik. det är bara att skriva ett understreck i en text och förstora och sen göra den mer genomskinlig ! ;)


6. Anonym
hej:) var har du köpt din tröja? vet att du fått den när du fyllde är men tror du vet vart dom köpt den . vill så gärna ha en sån , förlåt om jag härmar ' men tycker alla dina kläder är å snygga
svar:
Mina adidaströjor har jag köpt på Stadium. Finns på intesport också.





7. Anonym
har du gjort din bloggdesign? :)
eller vem gjorde den? om det var du gör du gratis bloggdesigner?
svar:
Jag har gjort den själv. Jag kan göra egna, koda, och lägga in dom själv, utan någon hjälp alls. Men gör det bara till mina kompisar. Eftersom det tar väldigt lång tid.



8. Anonym
var redigerar du dina bilder där det t.ex är blont hår när du har brunt o blåa ögon när du har gröna?
svar:
  <-- länk (tryck på bilden)


9. Jessica
varför sammarbetar du med Lolad.se? vad menas med det?
svar:
Sammarbete kanske man inte kan kalla det. Jag har en bildlänk på min blogg som går direkt till Lolads blogg och hon har detsamma. fast till min blogg såklart.
 den här har jag på min blogg som ni troligtvis ser.
 och den här har lolad på sin blogg. (inte exakt den, men en liknande)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback