pluggplugg!


Har suttit och pluggat kemi, so och spanska nu. och allt är äntligen klart! Till nästa vecka har jag dock ett fysikprov som jag inte har gjort, som egentligen skulle vara gjort i höstas, men jag missade det... segt, hatar fysik. känns ju sämst att vi ska ha nationella i fysik... :(

well, ska dra mig upp till mitt nystädade rum och sova snart. Är ju fredag imorgon så måste ju vara lite utvilad. Imorgon ska nog jag och pappa gå på bio och åka till jkpg! om han inte är hemma imorgon, så får jag väl hitta på något annat ^^ Ska bli sjukt skönt med helg iallafall!

menmen, måste sova nu så jag orkar gå upp imorgon.
btw, blogg.se appen cpar så kan inte lägga in bilder i mobilblogg-bilderna =suger. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback