Jag har fått ögoninflammation !

Åh, vad trött jag blir!
Igårkväll hade jag jätteont i mitt öga hela kvällen, och nu är det jättesvullet, rött och varar hela tiden ! Lär inte bli någon skola för mig imorgon, hostar, är förkyd och pratar som en kråka!

Hur som helst var kvällen kanonkul igår!
Blev lite saker som blev fel på kvällen, men superkul ändå ! :)
Vi kollade i alla fall på The grudge som jag skrev igår kväll. Jag ahr sett den alldeles för många gånger! Den är så sjukt läskig! Det var ändå jag som ville titta på den. och när vi väl satt där och kollade var jag livrädd hela filmen. Haha. Jag och Frida kollade ju inte ens klart.
Vi satt på mitt rum istället. Och efter ens tund kom julia, elin och hanna upp.
Julia var allvarligt talat livrädd! Hon typ hyperventilerade *haha* och låg  och skakade i min säng i flera minuter, innan hon skulle åka ensam hem ;)

Men nog om den filmen.
Idag kommer jag inte göra något. Men det är faktiskt rätt skönt! Är väldigt trött har knappt sovit något på hela helgen ;)

Nu måste jag i allfall gå ner och äta frukost.
Har inte gjort det än, har tagit hand om bella och sen sov jag jättelänge. Eller jag vaknade av att jag hade jätteont i mitt öga, sen gick jag och la mig och somnade om, vaknade igen när mamma och mormor skulel flytta ut sängen mamma köpte igår som var sönder. klantigt...


Blev ett väldigt långt inlägg nu !



Någon som har sett The Grudge 1?
vad tycker ni om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback