Jag har målat = mitt rum ser förjävligt ut!






Några av bildern är rätt gamla. som jag bara har fortsatt måla på som t ex den tredje bilden.
Jag har väldigt många andra teckningar jag har målat. Men då skulle det ta år att lägga in alla på bloggen ;)

jag satt och målade igår, förrgår & egentligen hela veckan (jag får ryck ibland och målar 24/7) och jag har inte städat vilket betyder att mitt rum ser förjävlgit ur. Jag sitter alltid på golvet när jag målar. Och det är färger, penslar, pennor, papper och allt möjligt överallt!
men jag orkar itne städa !


vad tycker ni om bilderna?


Kommentarer
Postat av: Florenta :P

Du e ju grym ju :P

2010-09-27 @ 21:32:30
Postat av: Elin

Du äger på att måla och då skojjar jag inte du är grym!!

2010-09-28 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback