Kissie - ''alla vill vara som mig''

Jag satt och kollade på Isabelle Strömbergs gamla inlägg.
Jag såg att hon hade laddat upp den här bilden.




och bara sen gjorde kissie exakt likadant...



haha, vilket världsproblem ;)
Men tycker faktiskt det är rätt kul, Att kissie säger att alla vill vara som henne, gör allt som hon etc. Och nu gär hon som isabelle. Ni som läser Isabelles blogg ve tatt hon har ett hjärta på sin hand. Kissie har ju också det för er som inte vet det ! ;)

Och ni som inte läser isabelles blog tycker jag ska börja göra det ! :)
(tryck på bilden på Isabelle för att komma till hennes blogg! eller direktlänk --> länk )




Kommentarer
Postat av: sara

jassåå?

du har ändrat datumet på isabelles inlägg, snyggt, eller inte:)

2010-09-28 @ 08:39:41 skrev hon inlägget

och kissie dagen innan:)



aw, lite:)

2010-10-03 @ 17:40:27
URL: http://zasuke.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback