Nattinlägg... = f*n vad trött jag är!

Jag lägger alltid in nattinlägg när jag är trött!
Vilket jag är... Har pratat i telefon i 4 timmar idag! (tycker ni behöver veta..)
Jag tänker däremot inte säga vilka jag har prata med, det är rätt hemligt faktiskt... Och tänekr verkligen inte säga om vad vi prata om ! Men det är väldigt viktiga saker.
Hursomhelst betyder ni två sjukt mycket för mig! och ni vet vilka ni är...


jag ska nog lägga mig nu, så jag orkar med morgondagen. Jag är hemma från skolan imorgon med. Får se hur det blir på onsdag. Men jag börjar må bättre. Får se hur det blir i allafall.
Hopaps jag blir frisk snart. Jag hatar att bara sitta hemma + att jag inte mår dåligt längre. Bara att mina ögon inte vill samarbeta... ;)


Sov gott alla söta läsare så hörs vi imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback