lite mer svar...

Hur länge har du och din pojkvän varit ihop?
svar: snart ett halvår :)

Vad är det bästa med din pojkvän?
svar: allt ! :D men han är så otroligt omtänksam och snäll, och hur lätt som helst att prata med. finns hur mycket som helst som är bra ! han är helt underbar på alla möjliga sätt :)

När blev du av med oskulden?
svar: för ett halvår sen typ

Ångrar du att du blev av med oskulden?
svar: nepp

Berätta om din innebandy historik?
svar: eh, ah okej ;p jag spelade innebandy för typ 3-4 år sen då spelade jag en sesång, och sen slutade jag och började spela igen i höstas :)

Gillar du rosa?
svar: ja det gör jag :)

Vad tycker du är hetast på en kille?
svar: det beror på vilken kille det är ;p men det värsta jag vet är linnen, haha ser för bögigt ut.. ;) kan vara snyggt på vissa ^^ men ah i allafall... jag tycker det är väldigt snyggt med kedjehalsband på killar om jag nu måste säga något :)

Gillar du när killar snaggar sig?
svar: bara på sommaren ;) och det passar inte på alla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det din nuvarande kille som tog din oskuld, eller var du tillsammans med den personen ? :) ha det bra!

2011-04-06 @ 21:18:03
Postat av: Anonym

ehmm..e du av me din oskuld WTF!!!

2011-04-07 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback