körskolan ! (y

Hejhej,
klockan är ungefär halv 8, och om 30 min ska jag vara nere på trafikskolan. :) så himla skönt att slippa riktiga skolan ända fram till 12 ;) har bara 2 lektioner idag ! Dock är det spanska (!) och idrott. Menmen, så kan det vara ;) Kommer nog bli helt okej ändå!

Ikväll blir det atta vara med bästa folket ! Lite partey ;) haha så himla kul ! Ungefär samma folk som förrförra helgen, och då var det ju gryyymt :D Haha, taggar somfan.. iallafall om jag hinner efter skolan ska jag till fidde och lämna hans mobil, annars får han den imorgon :)

Well, ska gå och leta efter min skåpsnyckel nu, så vi hörs senare, troligtvis efter skolan !


sitter och äter after eight, såå himla gott !! haha ska gå och borsta tänderna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback