måste bli bättre uppdatering!

förlåt för uppdateringen :/ menmen, åkte ju till fredrik efter skolan, eller vid typ 6, sen var jg där till 9 typ, var tvungen att åka hem för att jennifer inte skulle vara ensam.. sover ju ensama ikväll ;) haha vågar egentligen inte det, men kan ju inte sova hos pappa heller för han är ju bortrest hela veckan så måste sova hos mammi och ta hand om min lilla vovve.. :)

Well, nu sitter jag och jennifer vid tvn och kollar NSCI ;) äter godis, eller jag äter faktiskt inget , sparar det till lördag. ska ju inte äta godis på vardagar. haha har ju gått sådär ^^ iallafall så ska jag ut och springa imorgon efter skolan någon gån, sen får jag se vad som händer på kvällen :)
nån lite sådär halvsöt bild från i somras typ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback